
တိုယိုတာရဲ႕ အေ၀းေျပး တင္းမ္မိတ္ကား (Highway Teammate) ကို ေရာင္းခ် aသးမွာ မဟုတ္ေၾကာင္း ဂ်ပန္ကား ကုမၸဏီ တိုယိုတာက ေၾကညာ လိုက္ပါတယ္။ တိုက်ိဳၿမိဳ႕မွာ ခင္းက်င္း ျပသခဲ့တဲ့ မြမ္းမံျပင္ဆင္ ထားတဲ့ Lexus GS လူနဲ႔ စက္ တြဲဖက္ ေမာင္းႏွင္ စနစ္သံုး ပံုစံငယ္ ျဖစ္ပါတယ္။
“တခ်ဳိ႕ အခ်ိန္ေတြမွာ ကားက ယာဥ္ေမာင္းကို ႀကီးၾကပ္ေပး တာမ်ိဳး ရိွမယ္။ တခ်ဳိ႕အခ်ိန္ေတြ က်ေတာ့ ကားက ယာဥ္ေမာင္းကို ကူညီေပးမယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ သုံးတဲ့ နည္းပညာ ကေတာ့ ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔ ကားအၾကား အခ်င္းခ်င္း နားလည္မႈရိွတဲ့ ပါတနာ စနစ္ပါ။”
၂၀၂၀ ခုႏွစ္ အေရာက္မွာ ယာဥ္ေမာင္းေတြ အတြက္ အလိုအေလ်ာက္ ကားေမာင္းႏွင္လို႔ ရတဲ့ အဖြင့္အပိတ္ ခလုတ္ တခုကို ကားမွာ ထည့္ေပးဖို႔ ကုမၸဏီက ေမွ်ာ္မွန္း ထားပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ လမ္းေၾကာင္း ေတြကို အလိုအေလ်ာက္ ေျပာင္းႏုိင္သလို ယာဥ္ေၾကာ အတုိင္း သြားလာႏုိင္ဖုိ႔၊ တျခားယာဥ္ေတြကို ေက်ာ္တက္ႏုိင္ဖို႔ စနစ္ေတြကို ကားေတြထဲမွာ ထည့္သြင္းႏုိင္ဖုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ ထားပါတယ္။
“အေ၀းေျပး လမ္းေပၚမွာ ယာဥ္ေမာင္း လုပ္ရမယ့္ ကိစၥ ဟူသမွ်ကို အလိုအေလ်ာက္ ေမာင္းႏွင္ စနစ္နဲ႔ပဲ ၿပီးေျမာက္ေအာင္ လုပ္ႏို္င္မွာပါ။”
တိုယိုတာ ကုမၸဏီဟာ “အသိဉာဏ္ရွိ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္” ထည့္သြင္း တပ္ဆင္ထားတဲ့ ေမာ္ဒယ္ သံုးမ်ိဳးကို ဒီႏွစ္ထဲမွာ ျဖန္႔ျဖဴး သြားဖို႔ ရိွပါတယ္။ ဒီစနစ္မွာ ဆင္ဆာ နည္းပညာကို အသံုးျပဳ ထားကာ ယာဥ္နဲ႔ ယာဥ္ခ်င္း၊ ယာဥ္နဲ႔ အေဆာက္ အဦခ်င္းၾကား ဆက္သြယ္ၿပီး ျဖစ္လာႏုိင္မယ့္ အႏၱရာယ္ေတြ ယာဥ္ေမာင္းေတြကို သတိေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
DVB by ဒီဗီြဘီ
Original link - http://burmese.dvb.no/archives/116912
ဒီပို႔စ္ေလးကို ႏွစ္သက္တယ္ဆိုရင္ | လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။ |

No comments: