တီထြင္ဖန္တီးမႈသတင္း၊ နည္းပညာသတင္း၊ ေဆာ့ဝဲမ်ား မွ်ေဝျခင္း

Sunday, October 4, 2015

မားစ္ၿဂိဳဟ္ေပၚမွာ အသက္ရွင္ ရပ္တည္ဖို႔ရာ လမ္းညႊန္ခ်က္ (၆) ရပ္




ကမာၻ႔ ရာသီဥတု အေျပာင္း အလဲရဲ့ သက္ေရာက္မႈ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားဟာ ျပန္လည္ ဖာေထး မရႏုိင္ေတာ႔တဲ့ အေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ သိလာၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ပင္လယ္ေရ မ်က္ႏွာျပင္ ေတြဟာ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ကို ပိုပိုလို႔ ျမင့္တက္ လာခဲ့ ပါတယ္။

၂၀၁၃ခုႏွစ္က National Geographic မွာျပခဲ႔တဲ႔အတိုင္းသာ ကမာၻ႔ ေရခဲျပင္ေတြ အေရေပ်ာ္ သြားတဲ့ အခါက်ရင္ ပင္လယ္ေရ မ်က္ႏွာျပင္ဟာ ၂၁၆ေပ ျမင္႔တက္ လာမွာပါ။

ကမာၻ႔တိုက္ႀကီး ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားမွာ ေရနစ္ျမႈပ္ၿပီး ေျမမ်က္ႏွာ သြင္ျပင္ အေျပာင္း အလဲေတြလဲ ႀကီးႀကီး မားမား ျဖစ္ေတာ့မယ္။ ဒီလိုသာဆို လူေတြ အသက္ရွင္ ရပ္တည္ဖို႔ရာ မားစ္ၿဂိဳဟ္ေပၚကို ေျပာင္းေရႊ႕ရမယ္လို႔ ဆိုၾက ပါတယ္။ ဒီ႔အတြက္ မားစ္ၿဂိဳဟ္ေပၚ ေျပာင္းတဲ့ အခါ အဲဒီ႔မွာ အသက္ရွင္ ရပ္တည္ဖို႔ရာ ေဒါက္တာမာတင္ ေျပာထားတဲ့ လမ္းညႊန္ ခ်က္ေတြ ေလ႔လာၾ ကည့္ ရေအာင္ပါ။

ေလဖိအားဖန္ျပြန္ လိုပါလိမ့္မယ္

မားစ္ရဲ႕ေျမ မ်က္ႏွာျပင္ ေပၚမွာ ေနရတာဟာ နက္ရႈိင္းတဲ့ အာကာသထဲမွာ ေနရတာနဲ႔ တူတူပါပဲ။ ဒီ႔အတြက္ အထဲမွာ ေလဖိအား ရွိေနဖို႔ အတြက္ ေလဖိအား ဖန္ျပြန္ေတြ ယူသြားၾကဖို႔ လိုပါ လိမ့္မယ္။

ေအာက္ဆီဂ်င္ လိုပါလိမ့္မယ္

ကာဗြန္ နဲ႔ ကာဗြန္ဒိုင္ ေအာက္ဆိုဒ္ ကေန ေအာက္စီဂ်င္ ထုတ္ဖို႔ အတြက္ နည္းလမ္းေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာ ရွိပါတယ္။ ရႈပ္ေထြး လွတဲ့ ေအာင္စီဂ်င္ ထုတ္စက္ေတြ ရွိရင္ ဒါမွမဟုတ္ အဲဒီ့မွာ အပင္စိုက္ႏိုင္ရင္ သင္ေအာက္စီဂ်င္ ရပါလိမ့္မယ္။

ဓာတ္ေရာင္ျခည္ အကာ ေတြလိုပါလိမ္႔မယ္

ဓာတ္ေရာင္ျခည္ေတြကို ကာဖို႔ အတြက္ အလြယ္ဆံုး နည္းလမ္း ကေတာ့ ေနမယ့္အေျခစိုက္ စခန္းေတြကို မားစ္ရဲ႕ ေက်ာက္တံုးေတြ သဲေတြ ေအာက္မွာ ေဆာက္ထားရင္ ရပါတယ္။ တတ္ႏုိင္သမွ် နက္နက္ေနရာမွာ ေဆာက္ထားရင္ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။

ေရလိုပါလိမ့္မယ္

လုပ္ရမွာက ေရကို သယ္သြား၊ အပူေပး၊ ေရျပန္ထုတ္။ အေထာက္ အပံ့ ေကာင္းေကာင္း ရရင္၊ ေပါင္းခံ လိုက္ရံုနဲ႔ ျပန္ျပန္ သံုးလို႔ ရႏုိင္ပါတယ္။

အစားအစာ လိုပါလိမ္႔မယ္

တစ္ႏွစ္ကို သင္ဘယ္ေလာက္ မ်ားမ်ား စားႏုိင္လဲ ဆိုတာ စဥ္းစားၿပီး အဲဒါကို စိုက္ပ်ိဳးဖို႔ အတြက္ ေနရာ ဘယ္ေလာက္ မ်ားမ်ား ယူမယ္ဆိုတာကို စိတ္ကူး ပံုေဖာ္ၾကည့္ပါ။

စြမ္းအင္ လိုပါလိမ္႔မယ္

မားစ္ၿဂိဳဟ္ရဲ႕ ေန႔စဥ္ပွ်မ္းမွ် အပူခ်ိန္က 50C ဆိုေတာ့ အဲဒီကေန စြမ္းအင္ကို အဆက္ မျပတ္ ရႏုိင္မွာပါ။

Original link - http://technology.thithtoolwin.com/2015/10/blog-post.html

No comments: