
အခုုႏွစ္ ပထမ ၃ လပတ္ အတြင္း ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ (Facebook) လူမႈ ကြန္ရက္က ရရွိခဲ့တဲ့ အျမတ္ေငြဟာ အရင္ႏွစ္ ၃ လပတ္ ထက္ ၃ ဆျမင့္တက္ ခဲ့တဲ့ အတြက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ အစုုရွယ္ယာ ေတြလည္း ၿပီးခဲ့တဲ့ ဧၿပီ ၂၈ ရက္ေန႔က ေစ်းတက္ သြားခဲ့ ပါတယ္။
အခုုႏွစ္ ပထမ ၃ လပတ္အတြင္း အသားတင္ အျမတ္ေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁ ဒသမ ၅ ဘီလီယံ ရရွိခဲ့တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ေၾကာ္ျငာကေနရတဲ့ ၀င္ေငြဟာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၅ ဒသမ ၂ ဘီလီယံရွိခဲ့ၿပီး အဲ့ဒီထဲက ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ဟာ မိုုဘိုုင္းပလက္ေဖာင္းေတြက ရခဲ့တာလို႔ ဆိုပါတယ္။
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က အထူးအေလးထားေနတဲ့ Live Video ထုတ္လႊင့္မႈကေန ေၾကာ္ျငာရွင္သစ္ေတြကိုု ဆဲြေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ တျခား၀န္ေဆာင္မႈေတြကေနလည္း တိုုးတက္ခဲ့ပါတယ္။
စီအီးအို ဇူကာဘတ္က ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ အစုုရွယ္ယာစနစ္ အေျပာင္းအလဲလုုပ္ဖိုု႔ ေတာင္းဆိုုခဲ့ၿပီး အဲ့ဒါမွ သူ႔ရဲ႕ရွယ္ယာေတြကို လိုအပ္တဲ့ေနရာေတြကို ေငြလႉဒါန္းႏိုင္မယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
အခုႏွစ္ ပထမ ၃ လပတ္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ အသားတင္ အျမတ္ေငြဟာ Wall Street က ႀကိဳတင္ခန္႔မွန္းခ်က္ထက္ကို အမ်ားႀကီး ျမတ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဧၿပီ ၂၈ ရက္ေန႔က ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ အစုုရွယ္ယာေတြလည္း ၉ ရာခိုင္ႏႈန္း ေစ်းတက္ခဲ့ပါတယ္။
လစဥ္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ သံုးစဲြသူဦးေရဟာလည္း ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ကထက္ ျမင့္တက္ခဲ့ၿပီး လက္ရွိမွာ သံုုးစဲြသူဦးေရ ၁ ဒသမ ၆၅ ဘီလီယံ ရွိလာပါတယ္။
ဒါလည္း နည္းပညာကၽြမ္းက်င္သူေတြ သံုးသပ္ခန္႔မွန္းခဲ့တာထက္ ပိုုၿပီး ျမင့္တက္ခဲ့တာပါ။
by ဒီဗီြဘီ
Originally published at - http://burmese.dvb.no/archives/147375

No comments: