Google Web Office (GWoffice) ဆိုတာ ကေတာ့ Synchronization ကို အေျခခံကာ Google Doc ကဲ့သို႔ Document မ်ားကို Web ေပၚမွ ျပဳလုပ္ႏိုင္ရန္ အတြက္ စီစဥ္ေပး ထားတဲ့ ေဆာ့ဖ္ဝဲ တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
အဆိုပါ ေဆာ့ဖ္ဝဲကို Offline အသံုးျပဳ ႏိုင္ရန္ အတြက္ ကိုလည္း စီစဥ္ေပးထား ပါတယ္။ Google Doc နဲ႔ေပါင္းစပ္ၿပီး ဖန္တီးေပး ထားတဲ့ GWoffice ဟာ Document ေတြကို အလြယ္ တကူနဲ႔ ျပဳလုပ္ ဖန္တီး သံုးစဲြႏိုင္မယ့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲ တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
Ubuntu OS မွာ GWoffice ကို ထည့္သြင္းဖို႔ အတြက္ ပထမဆံုး Ubuntu OS System ရဲ႕ Package ေတြကို Update ေတြ၊ Upgrade ေတြ ျပဳလုပ္ ထားသင့္ ပါတယ္။
Package ေတြကို Update ျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ Ubuntu ရဲ႕ Terminal ကို Ctrl + Alt + T ကိုအသံုးျပဳၿပီး ဖြင့္ရပါမယ္။
ၿပီးၿပီဆိုရင္ေတာ့ Terminal ထဲမွာ sudo apt-get update ဆိုတဲ့ Command နဲ႔ Package ေတြကို အရင္ Update ျပဳလုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Update ျပဳလုပ္ၿပီးၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ sudo apt-get upgrade နဲ႔ Upgrade ထပ္မံလုပ္ေပး ရပါမယ္။
ေနာက္တစ္ဆင့္ကေတာ့ GWoffice ကို Install ျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ Terminal မွာေဖာ္ျပပါ Command ေတြကို တစ္ေၾကာင္း ခ်င္းစီ ႐ိုက္ထည့္ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အသံုးျပဳရမယ့္ Command ေတြကေတာ့-
- sudo add-apt-repository ppa:tombeckmann/ppa
- sudo apt-get update
- sudo apt-get install gwoffice
ဆိုတဲ့ command ေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
အဆိုပါ command မ်ားကို ထည့္သြင္းၿပီး သြားရင္ သက္ဆိုင္ရာ Package ေတြကို download ျပဳလုပ္မွာ ျဖစ္ၿပီး တစ္ခါတည္း Install ျပဳလုပ္ ေပးသြား ပါလိမ့္မယ္။
GWoffice ကို ရွင္းလင္းတဲ့ ဒီဇိုင္းနဲ႔ ဖန္တီး ျပဳလုပ္ေပး ထားၿပီး သံုးစဲြသူ ႀကိဳက္ႏွစ္ သက္ေစမယ့္ သြင္ျပင္ မ်ိဳးနဲ႔ ဖန္တီး ျပဳလုပ္ ေပးထား ပါတယ္။
File ေတြကို Online ျဖစ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ Google Drive နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး Sync ျပဳလုပ္ကာ အသံုးျပဳႏိုင္မွာ ျဖစ္သလို၊ အင္တာနက္ ကြန္နရွင္ မရွိတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း Offline အျဖစ္ သံုးစဲြႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
By: internetjournal
Originally published at - http://www.internetjournal.media/how-to/5508
No comments: